.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۲۱ درصد مازندرانی‌ها همگام با پروتکل‌های بهداشتی
استاندار مازندران گفت: فقط ۲۱ درصد مردم مازندران پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند.

به گزارش شمال نیوز،  احمد حسین زادگان استاندار مازندران با بیان اینکه پیک اول بیماری کرونا در استان پایان یافته است، گفت: نگران شیوع دوباره این ویروس در مازندران هستیم.

 

او افزود: در زمان همه گیری کرونا ۷۹ درصد مازندرانی‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی را رعایت کردند و به همین دلیل این دوره به خوبی پشت سر گذاشته شد.

 

استاندار مازندران با انتقاد از رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی توسط مازندرانی‌ها و مسافران در یک ماه گذشته، گفت: متاسفانه در یک ماه اخیر، آمار مبتلایان به کرونا در مازندران در حال افزایش است.

 

حسین زادگان افزود: برعکس دوره اول شیوع کرونا اکنون تنها ۲۱ درصد مردم مازندران پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت می‌کنند که این برای استان بسیار خطرناک است.

 

استاندار مازندران گفت: تالار‌های پذیرایی در شهر‌های سفید و کم خطرتر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با ۵۰ درصد ظرفیت امکان بازگشایی دارند.

 

حسین زادگان با بیان اینکه بر اساس آخرین تصمیم ستاد مقابله با کرونا همه کتابخانه‌های استان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی امکان ارائه خدمت به علاقمندان به کتاب را دارند، افزود: نمایشگاه‌های تخصصی در صورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط امکان برگزاری بصورت هدفمند دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.